Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 mei 2011

ZATERDAG 28 MEI 2011

Volgens het display van mijn mobiele telefoon was
het [11:38] toen ik met typen begon.
Ik zit in de Openbare Bibliotheek in de binnenstad
van ZWOLLE achter een van de vele computers.
Ik was al op FACEBOOK vanochtend en maak
nu eerst dit blog op mijn nederlandstalige blog.
Op mijn andere blog (http://peczwolle.blogspot.com/)
publiceer ik ook regelmatig in het Engels.

Ik woon nu ruim 28 jaar in deze stad en ik ben er op
uitgekeken. In 2009 heb ik een woningruil naar
AMSTERDAM, UTRECHT of DEN HAAG
geprobeerd rond te krijgen, maar dat is niet gelukt.
Waar ik nu heen ga? Het maakt me eigenlijk niet
veel uit. Als ik maar weg ben uit ZWOLLE.

Met vriendelijke groeten,
vanuit de binnenstad van ZWOLLE,
Peter Erik de Visser

[11:49]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten