Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 augustus 2011

Coffeeshop The Greenhouse in AMSTERDAM

Gisterochtend, toen ik nog in AMSTERDAM was,
deed zich het volgende voor in deze coffeeshop:

Ik had 5,85 in de sigarettenautomaat gegooid voor
een pakje DRUM. Ik druk vervolgens op de knop
met de afbeelding van deze shag en er komt geen
pakje DRUM uit de automaat en ik ben wel mijn
geld kwijt.

De aanwezige medewerker weigert mij vervolgens
het geld terug te betalen en dat was niet zo handig
van deze meneer.

Bij het vertrek uit deze coffeeshop heb ik een
briefje achtergelaten, met daarin het verzoek om
deze 5,85 naar mijn bankrekening over te maken.

Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.

Met vriendelijke groeten,
vanuit de zonnige binnenstad van ZWOLLE,
Peter Erik de Visser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten